יום שלישי, 28 באוקטובר 2008

שוב בבית אחרי השלמה מוצלחת של "דרך ההרים המערבית"

אני שוב בביתי שבניו ג'רזי ואני שמחה מאוד לדווח שהשלמתי בהצלחה את כל המיילים ב-West Highland Way, "דרך ההרים המערבית"! (95 מיילים – 152 קילומטר!!) כל זאת על מנת לתמוך בקרן הצדקה שלי למען המאבק במחלת הסרטן, "צעד קדימה".

זה היה מסע מרשים – הנוף היה כל כך יפה ואני ממליצה מאוד על הטיול הרגלי הזה לכל הצועדים הרציניים – לקח לנו שישה ימים ברצף על מנת להשלים את כל 95 המיילים וזה היה אתגר נפשי וגופני קשה להמשיך לצעוד מבעד לכאב ולתשישות!! אחיותיי והקבוצה, שכללה שמונה אנשים, היו נפלאים ותמכנו מאוד זה בזה.

קיבלנו המון סיקור תקשורתי בסקוטלנד. ראיינו אותנו פעמיים לעיתון ה"גלזגו הראלד" והופענו גם בשידור חי בטלוויזיה הסקוטית. היה כיף להיות מפורסמים ליום אחד! בנוסף על כך, העורך והצלם שהצטרפו אלינו לצעידה ממקסיקו כתבו עלינו מאמר בן שמונה עמודים בכתב העת "באלאנס", המופץ ברחבי מקסיקו. חשוב מכך, גייסנו כסף רב בעבור המחקר למאבק במחלת הסרטן של פרופסור סטוט באוניברסיטת גלזגו – מעל 35,000 לירות שטרלינג. אני נרגשת מאוד להמשיך ולהוסיף לסכום הכולל תרומות מ"חלוצים לרפואה".
באופן אישי, זה מספק ומרפא אותי מאוד להיות מסוגלת להשתמש בגופי ובנשמתי למען המאבק במחלת הסרטן. אני מקווה שתהנו מן השירים היפים שנוצרו במסגרת התוכנית המשמעותית הזאת.
160